Reisedeltakere: Birgit Nesheim, Synnøve Nesheim og Caroline Løftingsmo.

søndag 30. januar 2011

Dagen i dag!

Akkurat nå er vi på Value Place (Vi har rommet til Pablo og Lega for en natt, siden de dro hjem i dag), og ser på TV og lager mat. Caroline svetter med stekepannene og lager wok til hele gjengen, mens Synnøve ligger slengt på senga og ser på Family Guy. Jeg har akkurat tatt en dusj, og har på meg rene klær. Alt dette høres kanskje ut som normal tilværelse, men er faktisk nokså spesielt, da vi skjelden er innendørs, skjelden ser på TV, og aldri dusjer!

Dagen i dag har vært superfin! Vi har vært på East Mountain, og alle har toppet ut flotte bulder, og mange har perset! Vi startet dagen med en V7 kalt Belly of the Beast, som både Ida, Synnøve og jeg perset på! Jeg flashet det faktisk, noe som var overraskende og får meg til å tvile litt på graden. Men V7 er V7, og persing er persing! Så applaus til alle sammen! Caroline har forresten også gått dette bulderet, men en annen dag da Synnøve og jeg ikke var med. Bra jobba Caroline! Her er et bilde av en random person på Belly of the Beast.

 

Senere på dagen gikk Jan Frederik Purple Flower (V10) etter bare noen få forsøk. Med seg hadde han et team på seks personer, hver med sin oppgave. Spotter, kameramann, fotograf, kalkposeholder, heier og en siste som skygget for sola. På slutten av dagen gikk Caroline Jigsaw Puzzle (V6), og dagen var dermed perfekt. I morgen skal vi drikke rosa persechampagne!

Ellers er livet herlig. HERLIG!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar