Reisedeltakere: Birgit Nesheim, Synnøve Nesheim og Caroline Løftingsmo.

onsdag 5. januar 2011

Livet i ørkenen

Heihei folkens!

Denne dagen har vært flott! Huden på fingrene er allerede på et nullpunkt, hver muskel i kroppen verker, og det frister med voltarol til middag. Jeg må faktisk holde meg på ryggen når jeg reiser meg, og det får meg til å føle meg som en 80 år gammel bestemor. Men buldringen er fantastisk! Vi har prøvd oss på noen skikkelig kule problem; et takoverheng med vonde jams og tåhooks, et dritkult krimperbulder med rene, fine flytt, og en 30 meter lang travers som måtte gåes i 8 deler pga crappy pump.

Lookin' freeesh!


Birgit henger ut på feltet
Kaffen på cragget er den beste kaffen
Caroline i ørken.
Caroline på steinen
Fine, fine Chili Sauce!
Chris på Chili Sauce
Så etter vi hadde buldret til solnedgang (sola går ned klokka fem), hadde alle veldig behov for en burger. Dermed har vi nok en junk food review. Denne gangen er det Carls's Jr. som står for tur.
Carls. Jr: Dette var bra! Lokalene var store og behagelige, og luktet rent. Kjøttet i burgerne er freeeshhht, og grønnsakene også. Og det beste: burgern lignet faktisk på den på bildet! Jeg likte også designet på menyen. Minus: Alt innholdet i burgern lå liksom samlet på midten, så kantene ble litt tørre. POENG: 7,5

VI HAR JESUS SOM NABO!



Ehh...
Sånn på tampen kan jeg jo nevne at jeg har kjøpt meg en trailercaps som det står DORK på, så nå føler jeg meg like kul som Frank i 30 Rock, så vet dere det. Skriv en kommentar og fortell hvordan dere har det i Norge! SNAKKES!!

3 kommentarer:

  1. Elsker reisedagboken, Birgit :) Ser ut som dere har det helt topp!! Hils alle. Savner dere! Ho Jeanette

    SvarSlett
  2. Fantastisk! Det ser akkurat ut som da vi var der for ti år siden. Haha:) Vi var litt mer ungdommelige og la oss på flatmark i telt sammen med de andre klatrerne oppe i klatreland. Det var superbra og kan anbefales hvis dere går tom for burgerbarer og kjenner trangen til å fyre opp primusen. Ahhh levvva livet. Gleder meg til oppdateringer:)

    SvarSlett
  3. Etter all den tid jeg har sittet og hørt på klatrepraten i det Berg-Nesheimske hjem så forstår jeg ennå ingenting av termonologien.
    Vonde jams og tåhooks, hmmm, tåhooks er kanskje bittesmå utspring i fjellet/steinen så man såvidt får plassert tåa på. Er jeg på vidda?
    Jams, ubehagelige sprekker som er vond å holde seg fast i. Eller kanskje foten setter seg fast og at det kalles en jam?

    SvarSlett